منتديات حارة مجانينو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear

حماده مانشيستر
اسلام البرنس
ميدو مشاكل
sky59
angel tear
البنت الشقيه
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البنت الشقيه
«««©© كبير المشرفين ©©»»»
البنت الشقيه

انثى
البلد : فلسطين
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Femalepalestinedv0
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 810
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear E0449b10

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Empty
مُساهمةموضوع: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الثلاثاء 18 نوفمبر 2008, 10:29 am

بدي ترحيب ما صار ولا رح يصير

بحبيبتي وعمري حيااااااااااااااااااااااااااااتي

بangel tear

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 885457932

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 340567290

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 582460007
angel tear
مجنون جديد
مجنون جديد
angel tear

انثى
البلد : لبنان
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Femalelebanonlg4
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 3110

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Empty
مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الثلاثاء 18 نوفمبر 2008, 10:35 am

والله خجلتيني يا غاليه جد

ترحيب كتير حلو

الله لا يحرمني منك

ورد ليكى
البنت الشقيه
البنت الشقيه

انثى
البلد : فلسطين
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Femalepalestinedv0
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 810
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear E0449b10

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الثلاثاء 18 نوفمبر 2008, 10:58 am

angel tear كتب:
والله خجلتيني يا غاليه جد

ترحيب كتير حلو

الله لا يحرمني منك

ورد ليكى

ولا يحرمني منك يارب

ومو كتير عليكي ياقمري
sky59
مجنون رسمى
مجنون رسمى
sky59

انثى
البلد : egypt
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Femaleegyptwd7
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 12:22 am

اهلا بيكى فى
منتداكى يا انجل
ونور المنتدى بوجودك
وان شاء الله تكونى
سعيده معانا
لكن انتى اسمك ايه
وانا اختك سما
ميدو مشاكل
©{« رئيس المنتدى »}©
©{« رئيس المنتدى »}©
ميدو مشاكل

ذكر
البلد : الاسكندريه
العمل : ممثل
الهوايات : المونتاج والاخراج
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Male_e10
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 2610

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 7:09 am

هلا بيكى يا اجل ونورتى حارتنا المتواضعة

واحد عصير يا واد يا صلعت من على اول الحارة

ورد ليكى

http://www.cenima.org
اسلام البرنس
<-( مشرف سابق )->
بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Moshreffeagazann2
اسلام البرنس

ذكر
البلد : بلد الريس
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Male_e10
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 1310
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Goldens21vd1

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 4:15 pm

كوكتيل يا صلعط على حساب ميدو

وجيب للكل وقول اخ جديد

انضم لينا فى المنتدى الجميل ده

ودا العصير بتاعه

وانتى كمان جايه من طرف الشقيه

يعنى مفيش ترحيب لانك صاحبه مكان دلؤتى

ونورتينا

وعقبال ما نوف مواضيعك انشاء الله

حماده مانشيستر
<-( مشرف سابق )->
بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Moshreffeagazann2
حماده مانشيستر

ذكر
البلد : قاهرى
العمل : 15 سنه خدمه فى التعليم وخلصت معهد كمبيوتر سنتين وحاليا نجار مسلح
الهوايات : لعب كورة القدم وجمع المعلومات والدردشه
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Rayg10
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Empty

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 4:54 pm

اهلا بيكى يا angel tear نورتى حرتنا وان شاء الله تستفيدى مننا ونستفيد منك وتبقى سعيده معانا وونزل يا صلعت معا الكوكتيل سندوتشات للناس دى مدام ميدو الى هيدفع
ميدو مشاكل
©{« رئيس المنتدى »}©
©{« رئيس المنتدى »}©
ميدو مشاكل

ذكر
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 2610

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الخميس 20 نوفمبر 2008, 8:40 am

ميدو عملها كافتريا يا صلعت وهات سندوتشات كبدة للى موجودين
اسلام البرنس
<-( مشرف سابق )->
اسلام البرنس

ذكر
البلد : بلد الريس
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 1310
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Goldens21vd1

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الخميس 20 نوفمبر 2008, 10:58 am

احنا معندناش غير ميدو مشاكل الى فتحها كافتيريا

انت الكبير هنا ولازم الى يسجل اسمه اى طلب يتنفز فور

هموت من الضحك

تدبيسه تدبيسه
Mr.Lovely.bird
كلام فى الحب
كلام فى الحب
Mr.Lovely.bird

ذكر
البلد : ToWn No oNe
العمل : PoLiCe SoN
الهوايات : FoOTBall ShE3r ReAdInG
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 710
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear E70ee510

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الخميس 20 نوفمبر 2008, 10:42 pm

ahlan beky angely nowty ur montada we yarb ye3gbek we tkoy men aktr el 23da3 ahmia
ميدو مشاكل
©{« رئيس المنتدى »}©
©{« رئيس المنتدى »}©
ميدو مشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الجمعة 21 نوفمبر 2008, 8:34 am

وصلتك الكبدة يا ابو حميد ولا لا
نورهان
فن طازيا
فن طازيا
نورهان

انثى
البلد : مصر
العمل : مجنونه رسمي
الهوايات : النت وممارسة الرياضه
علم بلدك : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Femaleegyptwd7
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 93423210

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الإثنين 24 نوفمبر 2008, 6:16 pm

ياهلا بكل المجانين قريب الشقيه منورنا في بتكم
maya_lovers
<-( مشرف سابق )->
maya_lovers

انثى
البلد : alex
الهوايات : السباحه والرسم
مزاجى النهاردة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear 2310
الاوسمة : بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear C03ec810

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12الجمعة 28 نوفمبر 2008, 2:47 pm

اهلا بيكى ياangel tear

منورنا ياقمر ويارب تنبسطى معانا فى المنتدى

وتكونى اخت لينا وتنورينا دايما بمشاركاتك

و

اهلا بيكى مره تانيه
الولد الشقي
مجنون نص نص
مجنون نص نص
الولد الشقي

ذكر
البلد : مصر
الهوايات : الريااضة والسفر

مُساهمةموضوع: رد: بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear   بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear Default12السبت 06 ديسمبر 2008, 4:53 pm

هلاااااااااااااا فيكي ونورتي الموقع

بدي ترحيب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص وقوي بangel tear
صفحة 1 من اصل 1